מגוון דרכים להגדלת המכירות של העסק
- בית
- /
- מגוון דרכים להגדלת המכירות של העסק
אם יש לכם עסק פעיל, אתם חייבים כל הזמן למצוא דרכים לשווק אותו וכך גם להגדיל את היקף המכירות. נכון שיש להתחשב גם בתקציב הכספי שעומד לרשותכם. מה שכן, חשוב מאוד תמיד לנקוט פעולות שיווקיות שונות לקידום העסק, כל זאת על מנת לא להישאר מאחור. קראו את הטיפים שלנו וכך תצליחו להתמודד בצורה מצוינת עם האתגר של הגדלת המכירות בעסק ובעיקר תוכלו להשיג את המטרות שלכם בהצלחה.
מתנות ממותגות מוצרי קידום מכירות
מדובר על השקעה שיכולה להיות משתלמת ביותר עבור העסק שלכם, אם תבחרו במוצרים המתאימים ובכאלה שיהיו שימושיים ועכשווים. מתנות ומוצרי קד"מ הם כלי שיווק משמעותי ביותר, שלא רק יעזור לשמור על העסק בתודעה של הלקוחות והספקים, אלא גם תוכלו להציע ללקוחות שלכם, חווית קנייה מיוחדת שהם לא יקבלו בכל מקום. אגב, כאן חשוב להזכיר שאם לקוח או לקוחות יהיו מרוצים מכם, הם ימליצו על העסק שלכם ועל ידי כך אתם תזכו בלקוחות פוטנציאליים נוספים. כשמדובר על גידול במספר הלקוחות הפוטנציאליים, הדבר מתקשר ישירות להגדלת המכירות.
הקמת מועדון לקוחות
אחת הדרכים הטובות ביותר להגדיל את המכירות תהיה על ידי יצירת מועדון לקוחות. הרי תסכימו איתנו שהרבה יותר פשוט למכור דברים נוספים ללקוח או לקוחות שכבר מכירים אתכם ורכשנו מכם בעבר. באמצעות מועדון לקוחות, אתם תוכלו לשמור על קשר ישיר עם הלקוחות שלכם. אתם תוכלו לעדכן אותם על מוצרים חדשים, על מבצעים והנחות ואפילו תוכלו להציע להם הטבות מיוחדות שתקפות רק עבור חברי מועדון.
מבצעים והנחות
אם אתם חושבים שמבצעים והנחות, יקטינו את המכירות שלכם, אתם טועים ובגדול. כיום, מומלץ לצאת בכמה שיותר מבצעים ולהציע הנחות על מוצרים שונים. זאת משום שרוב הלקוחות מחפשים מוצרים במחירים מוזלים ואטרקטיביים. מה שכן, לכל מבצע או הנחה, תצטרכו להגדיר תוקף. כלומר להגדיר תאריך התחלה ותאריך סיום. כך אתם יכולים לזכות בעוד לקוחות נוספים, שסביר להניח שימשיכו לקנות מכם, גם אחרי שיגמרו המבצעים וההנחות.
קבלת משוב
אתם לא מבינים כמה הדבר הזה הוא חשוב ומשמעותי לכל עסק. עליכם לפתח תקשורת פתוחה עם קהל הלקוחות. אם טיפלתם בתלונה של לקוח, עליכם לקחת אותה ברצינות ולהבין מה לא היה בסדר וללמוד איך לשפר.
מדיות חברתיות
עסק שלא נמצא במדיות החברתיות, הוא כמו עסק של קיים באינטרנט. על כן, מומלץ מאוד שיהיו דפים פעילים ברשתות כמו פייסבוק, טוויטר ואינסטגרם. באמצעות הרשתות הללו, תוכלו לקדם את המוצרים והשירותים שלכם. יתרה מזאת, תוכלו גם להגיע כך לעוד לקוחות פוטנציאליים. חשוב מאוד שכאשר אתם מפרסמים במדיות החברתיות, תעשו את הפרסום בחוכמה. מומלץ לא רק לכתוב מלל, אלא לצרף גם תמונה או סרטון. כך תפיקו את המקסימום מהפרסום.
שורה תחתונה
אם תשתמשו בדרכים שהוצעו, אתם תראו שעם הזמן, אתם תוכלו להגדיל משמעותית את היקף המכירות שלכם וכמו כן לחזק את המותג שלכם. שיהיה בהצלחה!